PENDAFTARAN SYARIKAT

Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada 29/04/2013 atas nama "NAA GREEN TRADING" (KT0294416-X) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline.

Sekian, Terimakasih.
SEDIKIT CORETAN

Di sini saya ingin membuat pengakuan maaf saya atas kesilapan saya upload gambar d'trim.com dan letak di blog dan facebook saya sedangkan saya jual yang d'trim-usa.com. Sesungguhnya saya tiada niat utk menipu sesiapa cuma banyak gambar dan testimoni saya upload dari google dan saya tidak tahu gambar yg saya ambil itu tidak kena dgn produk d'trim yg saya jual. Saya ingat ianya sama shj tanpa mengetahui ianya dua syarikat yg berbeza yang memasarkan produk d'trim.

Dan utk pengetahuan semua, saya dah stop terus jual d'trim ni sebab saya pun keliru tentang produk ni. Saya tidak pasti yang mana original dan yg mana tidak. Macam2 andaian yg saya terima bila saya jual produk ini.

Bagi supplier lain pula, sekiranya saya ada upload gambar2 anda dan anda tidak benarkan untuk di upload oleh orang lain, sila terus sms/whatsup saya di talian 019-9661703. Anda tidak perlu nak saman2 saya sbb saya tidak berniat nak menyalahgunakan gambar2 anda. Saya ikhlas nak berniaga dengan jujur, tanpa niat nak menipu sesiapa dan gambar tersebut saya hanya ambil dari google shj dan tidak tahu sekiranya gambar tersebut tidak boleh di upload. Sila terus bagitahu saya kalau ada yg saya silap upload atau ada apa2 yg tidak kena dalam blog saya dan saya akan delete atau betulkan terus dari blog dan facebook saya.

Diharap coretan saya ini dapat sedikit sebanyak memperbetulkan tanggapan salah terhadap saya. Saya hanya ingin berniaga secara jujur dan ikhlas, tanpa niat menipu sesiapa.

Yang baik hanya dari Allah, Yang buruk dari diri saya sendiri.

Wassalam.


MZ SECRET SOAP (SABUN VIT A, C & E)





MZ SECRET SOAP (VIT A, C & E )

★ MZ Secret Soap ★ Sabun Kegilaan Rakyat Malaysia. Kini diperhebatkan dengan teknologi Nano-Celltac!

Muka Anda Kusam? Teringin nak cantik? Atau wajah sekarang dah tak SECANTIK dulu? Cantikkan wajah dengan Sabun Vitamin A, C & E yg Di Perbaharui -. DIJAMIN BERKESAN !!

HARGA OFFER:

RM45 SM RM50 SS


Penggunaan Sehingga 2 BULAN !!

SABUN VITAMIN ACE MZ SECRET YANG TELAH DIUPGRADEKAN

DIPERBAHARUI DENGAN
5XX LEBIH BERKESAN!
5XX LEBIH PANTAS!
5XX LEBIH UNIVERSAL!

DIJAMIN 100% BERKESAN!

MEMBERSIH MEMUTIH MENCERAHKAN KULIT WAJAH & BADAN.

* MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/ STRETCHMARKS DAN CELA
* MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
* MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN
* MENYAMARATAKAN TONA KULIT
* MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA
* MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN
* WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI
* KULIT LEBIH LICIN
* MEMUDARKAN JERAGAT
* MENGHILANGKAN BLACKHEAD












2 comments:

  1. Assalamualaikum,bgaimana kta nak tahu sabun mz packaging baru tu original ke tak??

    ReplyDelete
  2. Mcm mana nk order

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...