PENDAFTARAN SYARIKAT

Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada 29/04/2013 atas nama "NAA GREEN TRADING" (KT0294416-X) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline.

Sekian, Terimakasih.
SEDIKIT CORETAN

Di sini saya ingin membuat pengakuan maaf saya atas kesilapan saya upload gambar d'trim.com dan letak di blog dan facebook saya sedangkan saya jual yang d'trim-usa.com. Sesungguhnya saya tiada niat utk menipu sesiapa cuma banyak gambar dan testimoni saya upload dari google dan saya tidak tahu gambar yg saya ambil itu tidak kena dgn produk d'trim yg saya jual. Saya ingat ianya sama shj tanpa mengetahui ianya dua syarikat yg berbeza yang memasarkan produk d'trim.

Dan utk pengetahuan semua, saya dah stop terus jual d'trim ni sebab saya pun keliru tentang produk ni. Saya tidak pasti yang mana original dan yg mana tidak. Macam2 andaian yg saya terima bila saya jual produk ini.

Bagi supplier lain pula, sekiranya saya ada upload gambar2 anda dan anda tidak benarkan untuk di upload oleh orang lain, sila terus sms/whatsup saya di talian 019-9661703. Anda tidak perlu nak saman2 saya sbb saya tidak berniat nak menyalahgunakan gambar2 anda. Saya ikhlas nak berniaga dengan jujur, tanpa niat nak menipu sesiapa dan gambar tersebut saya hanya ambil dari google shj dan tidak tahu sekiranya gambar tersebut tidak boleh di upload. Sila terus bagitahu saya kalau ada yg saya silap upload atau ada apa2 yg tidak kena dalam blog saya dan saya akan delete atau betulkan terus dari blog dan facebook saya.

Diharap coretan saya ini dapat sedikit sebanyak memperbetulkan tanggapan salah terhadap saya. Saya hanya ingin berniaga secara jujur dan ikhlas, tanpa niat menipu sesiapa.

Yang baik hanya dari Allah, Yang buruk dari diri saya sendiri.

Wassalam.


HIGH WAIST PANTY









HIGH WAIST PANTY

Perut MENGGELEBEH..
Malu dengan Penampilan yg Selekeh..
Tidak suka pakai Girdle ..
Jom tutup semua itu dengan hanya pakai Slimming Panties ..

➜ Kelebihan & Ciri -Ciri Slimming Panty:-

--> Ia sangat berkesan utk menghilangkan benjolan lemak serta selulit pd bahagian pinggang & pinggul anda.
--> Sesuai juga digunakan oleh wanita yang baru sahaja melahirkan anak 1 hingga 2 bulan.
--> Diperbuat daripada kapas 90% dan 10% spandex.
--> Sangat stretchable dan Selesa
--> FREE SAIZ dengan stretchable

Harga : RM12/pc
Pos RM6 SM/RM10 SS
BUY 5 FREE 1 FREE POS SEM

BOLEH MIX 3 JENIS
NORMAL
SUPER
EXTRA LARGE/SUPER XXL

BORONG 10 PCS
Normal : RM8/PC FREE POS SEM
Super/Extra Large : RM9/PC FREE POS SEM

Badan Size S-XXL can wear. (Fit hingga size seluar 37 inch)

Color: Pink, Purple, Black, skin, red, Purple red.

Material: Made of 90% cotton and 10% spandex

Fungsi :
- Membantu merampingkan pinggang dan perut
- Mengangkat dan membantu memejalkan punggung
- Menggalakkan pembakaran lemak dan kalori terutama jika kita bersenam
- Sesuai dipakai sepanjang hari walaupun ketika tidur.
- Sangat selesa dipakai,terasa nyaman dan tidak mengganggu aktiviti seharian.
- Penggunaan setiap masa akan membuatkan anda tampak langsing dan ramping.

Function:
Flatten tummy
Firm and lift butt
Clothes will fit better and look better
Recommand for Hand Wash


Sesuai dipakai sepanjang hari dan juga paling efektif dipakai pada saat tidur untuk pembakaran lemak.

Terasa nyaman dan tidak mengganggu aktiviti seharian

Jika dipakai sambil bersenam dapat mempercepat pembakaran kalori.

Cara mudah dan efektif untuk membuat tubuh anda lebih ramping. Gunakan secara rutin maka efeknya akan segera terasa.

Testimoni-testimoni

# Sangat selesa dipakai.. Material soft cotton.. and tak panas 
Disarankan dipakai sebagai seluar dalam harian.. Bleh beli lebih tuk ganti2 setiap hari 


# Selesa sangat sebab getah tu tak akan memberi kesan pada perut korang. Selalunya, ada sesetengah panties *murah yg beri kesan garis-garis kat perut korang kan sebab getah panties tu ketat sangat dan fabrik getah tu tak berkualiti. Tapi, "High Waist Panties" ni, getah dia sangat comfy. I bet you will feel like you wearing nothing. 


















18 comments:

  1. beli borong bleh bpe ye. 0104631722.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Kalau 10 helai berapa rm?

    ReplyDelete
  4. kalau saya nak beli yg normal 20 and yang super 10 berapa ya total nya.. msg saya di https://www.facebook.com/atyncream

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. HWP (super) x10 free postage jg ke s/s?
    Pm wechat id: anirealiz

    ReplyDelete
  7. Salam sis...masih available ke promo ni? Kalo saye nak 5 super 5 normal brape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asna Abdul@facebook.comMarch 15, 2014 at 4:24 AM

      Saya berminat nak order tapi bagaimana caranya..

      Delete
  8. masih promosi k?
    berkenanlah...
    https://www.facebook.com/masyitah anna'ilah

    ReplyDelete
  9. Salam.. macam mana nak order ye?

    ReplyDelete
  10. mcm mna nk order?whtsapp me 0138077210

    ReplyDelete
  11. pls wasup 4 price 0138992685

    ReplyDelete
  12. Saya nak list price boleh? sufiatul85@yahoo.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...